چرا داشتن سایت اهمیت دارد ؟
نوشته شده توسط : محبوبه

طراحی سایت

چرا داشتن سایت اهمیت دارد ؟

امروزه با توجه به روند صعودی که اینترنت و فضای مجازی به کسب و کار ها داده است همواره صاحبان کسب و کار در صدد هستند تا محصولات و خدمات خود را نه تنها از طریق روش های سنتی بلکه در فضای مجازی با داشتن وبسایت های اختصاصی برای کسب و کار به مشتریان خود عرضه نمایند و از رقبای خود جا نمانند . حال ان که داشتن وبسایت اختصاصی تنها کافی نمی باشد. باید سایت طراحی شده در جهت موتور های جستجو باشد تا در صفحه اول گوگل نمایش داده شود و بتواند تاثیر مثبتی در کسب و کار شما داشته باشد . بیسان وب همواره با طراحی وبسایت های ارزان و با دارا بودن معیار های سئو سایت ، سایت های با کیفیتی را به مشتریان خود ارایه می نماید . 

چرا بیسان وب :

شرکت بیسان وب زیر مجموعه گروه وب سایت های بیسان با داشتن تیمی کاملا مجرب با ایده های خلاق و فناوری های نوین در اجرای پروژه های خود بنا به نیاز مشتری ، همواره سایت های منحصر به فردی را به مشتریان خود ارایه می نماید . گفتنیست تیم بیسان وب با ارایه بالاترین کیفیت در تولید صفر تا صد پروژه اولویت مجموعه خود را در نظر داشتن رضایت مشتری قرار داده است و همواره در تلاش است تا با بکارگیری اطلاعات روز این حرفه بهترین پروژه را به مشتری خود ارایه نماید . با اطمینان می توان گفت بیسان وب جز برترین شرکت های طراحی سایت می باشد که کاملا به صورت حرفه ای و خلاقانه با در نظر گرفتن کامل نیاز مشتری ، طراحی سایت سایتی حرفه ای با معیار های موتور های جستجو گوگل به مشتریان خود ارایه می نماید تا مشتران بتوانند در رونق کسب و کار خود پیشرو باشند . 

سئو و بهینه سازی سایت:

اگر شما از آن دسته مشتریانی هستید که می خواهید کسب و کار خود را از طریق گوگل نیز معرفی کنید بی شک داشتن یک سایت کافی نیست چرا که سایت شما باید تمام اصول فنی در طراحی سایت و سئو سایت را داشته باشد . داشتن تکنیک های سثو در طراحی سایت از جمله نکات مهم و حیاتی برای رشد حرفه و کسب کار شماست . این که شما سایتی با محصولات کامل داشته باشید اما از گوگل ورودی دریافت نکنید در واقع سایتیست که فقط خودتان بازدید کننده آن هستید و تاثیر چندانی در رونق کسب کار شما نخواهد داشت . تیمی قوی که بتواند بعد از طراحی سایت آن را با معیار های بهینه سازی و افزایش رتبه گوگل به بازدید روزانه بالا برساند بی شک کمک شایانی در روند رشد کسب و کار شما خواهد داشت . تیم سئو و بهینه سازی سایت بیسان وب با بکارگیری جدیدترین نسخه های سئو گوگل در کمترین زمان سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار خواهد داد .

مشاوره رایگان قبل از عقد قرار داد :

بی شک نوع وبسایت شما انعکاسی از کسب و کار شماست . اگر سایت طراحی شده متقارن با نیاز های کسب و کار مشتری نباشد قطعا خسارات زیادی را به حرفه او وارد کرده و در نهایت منجر به طراحی سایت مجدد خواهد شد. بررسی همه جانبه برای شروع طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به یک مشاوره حرفه ای با تیمی حرفه ای دارد .مجموعه بیسان وب قبل از عقد قرار داد مشاوره کاملا رایگانی را بین مشتری و تیم برنامه نویس، طراح و بهینه سازی سایت ترتیب می دهد تا تیم بیسان وب بتوانند بهترین وبسایت را بنا به معیار های مشتری طراحی و ارایه نمایند . گفتنیت هر نوع کسب و کار نیاز به وب سایت با ایده های خاص خود دارد و به علاوه در طول پروژه نیز مشتریان می توانند از روند طراحی سایت خود مطلع باشند و در صورت نیاز در بین پروژه نیز جلساتی برای ادامه کار بین مشتری و تیم بیسان وب ترتیب داده میشود تا به بهتر شدن پروژه بینجامد . به علاوه بعد ازاتمام پروژه نیز به صورت کاملا رایگان آموزش های لازم برای کار با وبسایت طراحی شده به مشتری داده می شود .

 





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: